Generarea facilă a rapoartelor lunare

Departe sunt zilele în care contabilitatea presupunea stive de hârtii, multiple registre de completat de mână și obținerea oricărei informații utilizabile pentru manageri înseamnă ore de muncă.

Chiar dacă hârtiile nu au dispărut complet, evoluția tehnologică a însemnat progrese majore și pentru acest domeniu.

Programele integrate pentru contabilitate din zilele noastre, ajută ca procesarea documentelor să fie făcută în ore și nu în săptămâni, astfel încât nevoia de a avea un departament de contabilitate intern a scăzut în majoritatea firmelor mici sau medii.

Din acest motiv managerii fie folosesc mai puțini angajați în departamentele de contabilitate sau externalizează acest serviciu.

Unul dintre elementele cheie ale oricărei strategii de gestionare eficientă a timpului de lucru implică folosirea unor aplicații de gestionare a task-urilor și timpului de lucru care oferă numeroase beneficii atât pentru manageri cât și pentru angajați.

Dar puteți face un pas mai departe dacă folosiți o aplicație care oferă beneficii și pentru departamentul de contabilitate. Iată câteva dintre ele.

State de plata corect întocmite

Un software de gestionare a timpului precum TimeBack vă dă posibilitatea de a monitoriza eficient activitățile echipei voastre și poate genera pontaje pentru fiecare angajat, care pot fi folosite de către contabili pentru întocmirea statelor de plată.

Contabilii nu mai trebuie să piardă ore întregi calculând de mână timpul de lucru, pot genera statele de plată într-un timp scurt și se elimină astfel erorile umane.

Respectarea legii

Atât pentru manageri cât și pentru contabili este foarte importat să fie la curent cu legislația în vigoare și să o respecte.

La nivelul UE s-a aprobat un proiect de lege care impune tuturor companiilor cu sediul pe teritoriul Uniunii, să creeze sisteme clare de înregistrare a timpului lucrat în fiecare zi, de fiecare angajat, din care să reiasă că legislația muncii este respectată. Astfel încât un sistem de gestionare a timpului poate fi de mare ajutor inclusiv în respectarea legislației europene și naționale.

Analiza financiară

Folosind un sistem de monitorizare a timpului de lucru, managerii și contabilii pot vedea exact numărul de ore de muncă incluse în fiecare proiect.

Contabilii pot corobora datele privind forța de munca cu alte cheltuieli aferente proiectului, pentru a se asigura că toate costurile rămân in limitele stabilite. În acest fel vor putea atenționa din timp managerii de posibile depășiri, pentru a le putea evita.

Acces direct pentru colaboratorii externi

În cazul în care aveți serviciul de contabilitate internalizat, puteți folosi o aplicație precum TimeBack, care permite acces gratuit colaboratorilor externi, pentru a genera rapoarte și pontaje sau pentru a gestiona documente ale angajaților. Veți putea seta nivelul de acces pe care aceștia îl au, în funcție de necesitați.

“Este foarte clar că cea mai prețioasă resursă pe care o avem este timpul.” Steve Jobs

Așa că asigurați-vă că alegeți o aplicație de gestionare a task-urilor și timpului de lucru care vă oferă beneficiile de care aveți nevoie, astfel încât afacerea voastră să crească mereu.

More from our blog | See all posts

Strategii de time management. Cum sa faci mai multe, in mai putin timp

Lucrul in sistem remote este folosit tot mai des, in conditiile in care companiile isi cauta angajati in arii geografice din ce in ce mai indepartate. Dar companiile isi platesc angajatii cu un salariu orar, in unele tari legislatia obliga angajatorii sa tina evidenta stricata a pontajelor cu orele de sosire si de plecare de la locul de munca si in cele mai multe cazuri managerii trebuie sa calculeze profitabilitatea fiecarui proiect. Drept pentru care o strategie buna de administrare a timpului de lucru este un lucru obligatoriu pentru administrarea eficienta a proiectului.

Devieri ale productivității – distragerea atenției la locul de muncă

În biroul modern, suntem înconjurați de distrageri și diversiuni. Odată cu trecerea timpului, tehnologia a devenit mult mai accesibilă și, odată cu ea, a venit o nouă eră a jucăriilor pentru adulți, a jocurilor și a interferențelor. În plus, conceptul de loc de muncă la birou s-a extins într-o asemenea măsură încât nu mai este rezervat doar pentru cei bine conectați. În prezent, dacă ești proaspăt absolvent sau, în unele cazuri, chiar și din liceu, poți experimenta viața la birou, deși nu cu propria cameră privată, ci mai degrabă ca o cabină privată sau o zonă dintr-un spațiu comun.

TimeBack – prietenul de bază al afacerii tale!

Un proces de lucru coerent duce la angajați fericiți. Angajații fericiți duc la o muncă bună. Munca bună generează produse / servicii bune. Produsele / serviciile bune reprezintă clienți fericiți. Clienții fericiți duc la venituri. Veniturile se îndreaptă spre construirea unei afaceri și mai bune, cu procese și proiecte de muncă și mai mari.

Aici intervine TimeBack - un instrument all-inclusive de gestionare a timpului, sarcinilor și angajaților.